خبر خوش برای مددجویان این استان | کمک ۶۴ میلیارد تومانی خیرین

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: ۶۴ میلیارد تومان از خیرین و افرادی که به نوعی کمک حال و شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی بودند جلب مشارکت‌های مردمی داشتیم.
خبر خوش برای مددجویان این استان | کمک ۶۴ میلیارد تومانی خیرین
کد خبر : ۱۷۲۵۹

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: ۶۴ میلیارد تومان از خیرین و افرادی که به نوعی کمک حال و شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی بودند جلب مشارکت‌های مردمی داشتیم.
همایون عمودی‌زاده هجدهم فروردین ماه، در همایش ضیافت مهر رمضان شهرستان سلسله که با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: جای خوشبختی است که خداوند این لطف را هم به ما به عنوان خادمان ایتام و هم اینکه لطف مضاعفی را به شما عطا کرده که به عنوان خیرین دستگیر ایتام و نیازمندان باشید.
وی با اشاره به اینکه خداوند درب سازمان بهزیستی را به عنوان یک درب رحمت باز کرده است، بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید من از سازمان بهزیستی به خاطر وظیفه سخت و سنگینی که دارد تشکر می‌کنم و امام خمینی(ره) می‌فرماید: خدمت به معلولان و جانبازان خدمت به پیامبر اکرم(ص) است.
عمودی‌زاده ادامه داد: ما در این سازمان بیش از ۱۶۰ نوع فعالیت انجام می‌دهیم، تصور کنید ما در بخش نگهداری از کودکان شیرخوار، نوپا، سرای سالمندان و... فعالیت داریم.
وی افزود: ما در سطح لرستان نزدیک به ۵۴ هزار و ۵۰۰ نفر معلول تحت پوشش بهزیستی داریم که ۲۰۰۰ نفر در مراکز شبانه‌روزی و روزانه ما خدمت دریافت می‌کنند.
این مسئول اضافه کرد: محبتی که خداوند در دل همکاران ما قرار داده باعث شده که آنان از کودکان معلول مراقبت کرده و خدمات درمانی و بهداشتی می‌دهند.
مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد: در بحث کودکان ایتام نیز بیش از ۳۳ کودک شیرخوار در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی استان نگهداری و مراقبت می‌شوند.
وی یادآور شد: نگهداری و مراقبت از این کودکان زحمت دارد، هر مادریار سه تا چهار کودک را نگهداری می‌کند، خدمات آنان واقعا قابل توصیف نیست و باید از نزدیک دید.
عمودی‌زاده ادامه داد: نوع خدمات ما با نوع خدمات دیگر دستگاه‌ها متفاوت است، نزدیک به ۶۷۰ کودک امدادبگیر ما هستند که فاقد پدر و مادر هستند و از آن‌ها مراقبت می‌کنیم.
مدیرکل بهزیستی لرستان تصریح کرد: یک سری از جامعه هدف ما معلولان هستند که حالت ضایعه نخاعی دارند و در خانواده‌ها از آن‌ها نگهداری می‌شود که علاوه‌ بر پرداخت هزینه‌ معلول به خانواده‌ها نیز هزینه‌ای تحت عنوان هزینه نگهداری اهدا می‌شود.
وی گفت: منابع دولت محدود است به طوریکه کل کمک‌هایی که به ما داشته طی سال گذشته یک میلیارد تومان بوده است ولی ما ۶۴ میلیارد تومان از خیرین و افرادی که به نوعی کمک حال و شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی بودند جلب مشارکت‌های مردمی داشتیم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
خیرین محترم توروخدا پول نقد یا وسیله ویا هر کمکی رو مستقیم به مدیران مربوطه ندید خودتان بیاین تحقیق کنین یا اسامی رو از بهزیستی بگیرین خودتون کمک رو به مددجو تحویل بدین من چند سال زیر نظر بهزیستی بادرجه معلولیت شدید و دارای دو فرزند هستن تا حالا من کمکی از بهزیستی که مربوط به خیران باشه یا کلا بهزیستی به من اصلا نداده با تشکر
سمیرا
ارسالی در
لطف کنید عیدی معلولین بریزید ممنون میشم
ناشناس
ارسالی در
عیدی معلولین وحمایتهای مسکن ملی چه شد؟؟؟؟؟
ناشناس
ارسالی در
سلام من کولر ندارم با دو فرزند و ی خانم هزار بار به بهزیستی گفتم خبری نیست هوای هرمزگان خودتون میدونه چه گرمه سه سال هست کولر ندارن
ریحانه
ارسالی در
دخترم چندسال است که تحت پوشش بهزیستی هست وبجز مستمری ناچیزی که میدن کمک دیگه ای ما ندیدیم وهمش کمکها رو می فرستن افغانستان وسوریه وترکیه وجاهای دیگه?????